Dan före dan

Jaha, då ska man försöka få ändan ur vagnen och ta sig till konsum då.
David är hos Sebban och spelar tv-spel. Han kommer hem ikväll nångång skulle jag tro.

Det är fanimej helt otroligt! I morse hade batteriet på båda bilarna dött IGEN?!?! Vadfan är oddsen för DET? Men han fick hjälp av grannen med startkabler och grejer.

Idag är det dan före dan, men det känns inte speciellt mycket. Sitte och tittar på "Alla älskar Raymond", tror det är nåt julspecial.

Usch, det är äckligt väder ute och jag har ingen lust att gå ut då, men jag måste handla sirap om jag ska göra knäck..

Kommentarer
Postat av: Tu madre

haha, aa! :D

2007-12-23 @ 11:48:29
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0