Glad

Orkar inte skriva mycket, men Ida har precis åkt hem. Har haft en underbar dag med henne!!
Vi har fikat på Jannis med Sanna och vad -hon-nu-hette (pinsamt, frågade aldrig). Jättemysigt! De hade sina bäbisar med sig såklart. Annars har jag och Ida bara pratat. Om allt möjligt! Det är u man inser hur mycket man saknar henne när hon pluggar därborta i London. Hon har alltid varit min bästa vän, i närmare 18 år faktisk! Helt sjukt att vi fortfarande är så bra vänner. Vi kan ha "uppehåll" och inte prata särskilt mycket på flera månader, men det är alltid samma när vi träffas. Ja, toppendag var det i alla fall.
Imorn ska vi in till Haninge och kolla lite kläder till juldagen. Men jag har ändå inte bestämt mig om jag ska ut eller inte. Kommer ju vara så sjukt mycket folk och jag vet inte om jag pallar det. Vi får se.
Hoppas morgondagen blir lika bra som denna, men det tror jag!

Kram på er folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0