Känslig

Igår när jag var hos mamma och bakade stannade jag så pass länge att jag käkade middag där.
Jag råkade ha sönder en tallrik (som var nyinköpt från Indiska) och jag började GRINA! Mamma sprang fram och kramade mig och sa att det gör inget, att de kan köpa en ny. Som om jag hade varit en treåring. Men det var ändå skönt, jag behövde vara tre år just då.
Jag har blivit så jävla känslig på senaste tiden.
Grät även till Amandas uppträdande i Idol i fredags.
Efter maten igår var jag, min lillasyster, min lillebror och hans tjej inne på min syrras rum och pratade, skrattade och skämtade om allt möjligt. Jag skulle resa mig och råkade fastna i Hannas databord med byxorna och rev upp en "list" typ 1 dm. Då började jag böla igen, eller, jag skrattade hysteriskt och grät samtidigt, jag var lixom ledsen fast jag insåg hur löjligt det var att jag grät för en sån grej därför skrattade jag oxå. Alla skrattade, haha. Det var himla komiskt faktiskt.
Vad är det för fel på mig egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0