Kvällen

Har varit på skitdåligt humör hela kvällen, därav den dåliga uppdateringen. Kanske inte är så kul att läsa om mina raseriutbrott?
Men nu är det bra igen.

Blev inget bibliotek idag, eller jo, men det var stängt när jag väl fått arslet ur vagnen och tagit mig dit. Trodde det stängde 19.00 men jag hade tagit fel på dag.
Vi var i alla fall på den nyinvigda Expertbutiken här nedanför. Folk verkligen vallfärdade dit. Helt sjukt!
Nästan alla bra erbjudanden var slutsålda, hejdå digitalkamera..
Typiskt.


Imorgon ska jag till Mahin. Skitpissbläää. Orka åka tåget ääända in dit? Men det är nödvändigt dessvärre.
Ska passa på och handla ett par röda strumpbyxor. Har egentligen inte råd men jag vill ju vara lite fin på julbordskryssningen på lördag. dyra kan de väl inte vara, eller?
Imorn ska vi oxå lämna Enzo hos Davids syster. Han ska sova över där för vi kommer åka så himla tidigt på lördag. Kvart i sex på morgonen kommer taxin. Kommer sakna honom så himla mycket imorn natt! -snyft-. Hur ska jag nånsin kunna somna?
Jag kommer typ grina, känslig som jag är nu för tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0