Lammstekshelvete

Åh, det här går verkligen inte braaaa.
Att gnida in steken med olivolja och kryddor är ju en baggis, lika så att stoppa in den i ugnen.
Hade ju köpt en termometer att ha i steken så jag ser när den är färdig.
Tror ni inte att jag tappar fanskapet i golvet innan jag ens fått ut den ur förpackningen. Den gick naturligtvis sönder. Grejt.
Orkade verkligen inte gå tillbaka till konsum och köpa en ny, kunde heller inte be David att handla en på vägen för då skulle jag förlora så mycket tid då steken ska stå i ugnen 1 ½ timme ungefär.
Det var bara att plinga på grannen, eller grannarna för det var inte en jävel som öppnade.
Till slut hamnade jag hos en gammal tant och en ännu äldre farbror. Hon babblade och babblade. Letade och rotade i sina lådor. Efter mycket om och men fick jag med mig en digital termometer i alla fall.
GAH.
Pust.
Sen skulle jag slänga in en tvätt och tappade självklart ut tvättmedlet på golvet.
Detta är INTE min kväll.



Lite creds till Sara för att hon har läst igenom min blogg. Finally!
Sen för att hon klarade engelskan!!!!!!! Me <3 U



Nu börjar det i allafall dofta vitlök här hemma.. Mmmm!

Kommentarer
Postat av: Sara

TACK love! :D

2007-12-13 @ 01:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0