Lyckopiller

Idag har jag fått en massa gjort! Det känns skönt, dock inget relaterat till hemmet, men men.
Först var jag hos läkaren och pladdrade. Fick nytt recept på Cipralex och Oxascand för dom var slut. Bestämde även en ny tid och min sjukskrivning blev förlängd. Gick till försäkringskassan med en gång och lämnade intyget, lika bra. Dessutom är det ju bara två trappor ner i samma hus!
Där träffade jag en bekant som preciiiis har fått en liten, liiiten flicka! Född i vecka 35 och hon var 2,5 vecka nu. De var fortfarande inskrivna på Neonatalen men fick nån form av hemhjälp istället för att behöva vara där. Gud så söt hon var! Hon hade en pytteliten sond i näsan för hon kunde inte suga ordentligt än.
Lämnade i alla fall in papperet där och bad dom faxa en kopia till min chef, men så fick dom tydligen inte göra. Åh, jag drar mig verkligen för att träffa henne, vill inte. Orkar inte svara på en massa frågor men man kan ju inte vara otrevlig och bara gå därifrån, eller? Jaja, får se när jag lämnar intyget till mitt "jobb".

De har öppnat en ny zooaffär längst ner i samma hus (gamla posten) så jag passade på att kika in där oxå. Hittade lite godsaker till lilleman som jag köpte.

Vandrade vidare till apoteket och hämtade ut medicinen, gick till Lindex och köpte de där jävla hårnålarna som jag har varit i behov av i typ ett halvår, gick in på ***** och köpte en julklapp åt min man och sen var jag typ färdig. Skulle bara till konsum och handla lite nödvändigt.
Jag hade inte sovit på hela natten och hela morgonen men konstigt nog var jag inte så himla trött. Nu hade kl hunnit bli ca 13.00. Inte hade jag ätit nåt heller sen dagen innan på eftermiddan och jag VAR hungrig men kunde inte hitta nåt som jag ville ha. Kändes som jag bara skulle må illa om jag inte hittade exakt det jag var sugen på, men jag visste inte vad. Blev lite riskakor och en Brämhults fruktsmoothie. Mums! köpte även varma koppen och mjölk, bla, bla.
Gick hem och hämtade Enzo och lämnade av dagens inköp.
Vi gick en promenad ner till hamnen, runt där nere och så upp igen. Perfekt prommis för min lille kille. Sen somnade vi båda som stockar, haha.

David jobbar över idag igen så han kommer väl runt 21.00. Det gjorde han igår i alla fall. Blir nog varma koppen till middag. Har blivit torsk på soppa faktiskt! Är mest sugen på soppa varje dag till middag. Det är ju bra att jag kan få i mig nånting i alla fall.
Imorse vägde jag mig faktiskt! Brukar hända en gång i månaden ungefär, hehe. Har gått ner ett par kg och det känns bra med tanke på min viktuppgång förra året, blää. Nu står vågen på 63,5! Förra året vid samma tid vägde jag ca 68 kg!!! Fytusan.
Man får ju tänka på att jag inte är särskilt lång heller, ynka 161 cm över marken så jag blir lätt "kort och tjock", höhö.
Går gärna ner till vad jag vägde innan dvs 58 kg. Men då dansade jag ju flera ggr i veckan, nu ser man ut som en pösmunk.
Jaja, bara jag inte går UPP i vikt är jag nöjd.
Nästan.
Men jag är för lat för att börja träna. Tid har jag ju gott om!



Mickis och jag på kryssningen. Bästa svägerskan i världen :P
image54

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja usch ja, tänk om man kunde bestäma själv vad man skulle väga :D vad skönt det skulle ha vart då!

2007-12-18 @ 22:42:19
URL: http://underbarasandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Tack så mycket :)

2007-12-19 @ 11:21:30
URL: http://underbarasandra.blogg.se
Postat av: -

aa jag tycker också alla spyor av alla slag är skit vidrigt. det har blivit värre än vad det var, men det kan ju bli värre också, men jag hoppas inte det. jo, det var därför jag ville ha din msn ^^

2007-12-20 @ 11:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0