Mest bilder

Hej på er!
Idag har jag ite skrivit nåt för jag har varit hos mamma och bakat.
Vi bakade pepparkakor och lussebullar. Sen gjorde vi ett pepparkakshus oxå som Mickis ska sälja på cheerleadinguppvisningen den 16 dec. Det blev ett fint hus, men lite skevt.
Kom hem vid typ 22.00 och sen dess har jag bara suttit vid photoshop och mekat med bilder.
Jag har tagit en massa, massa kort på Enzo med mammas och Tomas braiga systemkamera (vill ha den!!)!!
Lägger ut några av de bilder jag tyckte blev bäst här..

image20
Visst är han vacker?


image21
Min älskade! Ser ut som om han ler mog kameran, haha.


image22
Myspojken.


image23
Grr..


image24
Han står ofta jättelänge på bakbenen!


image25
Han har en sån gullig profil!!


image26
Haha, bara en tand som syns!!




Men nu ska jag ta och hoppa i säng tror jag. Är jättetrött. Skriver mer imorn!
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Denise

Haha okej, men då har du ju tur för då fungerar den ju någonstans ;)
Men min var inte sönder - det var en kontakt som hade åkt ut... och ja - jag och teknik är precis som... whatever ;P..
KRAM!

2007-12-02 @ 10:08:56
URL: http://MotherAndSon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0