Nyårslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nej, jag tror faktiskt inte det :P


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, en hel del faktiskt..


4. Dog någon som stod dig nära?
Ja :/

5. Vilka länder besökte du?
Det skulle väl vara Finland då


6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mitt liv!!


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
14/5 firade jag och David 1 år. Annars är det nog inget särskilt.


8. Vad var din största framgång 2007?
Nästan slutat med en del dumheter!


9. Största misstaget?
Minns inte


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nae.. 2007 har varit jäkligt lugnt på den fronten faktiskt!


11. Bästa köpet?
ENZO!! Fast honom köpte jag ju inte egentligen :P. Annars är det väl vår lägenhet, men det köpte David om man ska vara riktigt petig.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ciggaretter och djurmat skulle jag tro ^^


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ENZO!!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Vet inte faktiskt. Har varit skitdåligt på musikfronten detta år.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med Johanna :/


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gjort folk ledsna.


18. Hur tillbringade du julen?
Min familj + Davids familj


19. Blev du kär i år?
Nej..?


20. Hur många one night stands?
0


21. Favoritprogram på TV?
Heroes!


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är väl ett starkt ord? Men det finns personer som sjunkit en bit i mina ögon.


23. Bästa boken du läste i år?
HAHA, omöjligt att välja!


24. Största musikaliska upptäckt?
Ingen särskild.


25. Något du önskade dig och fick?
Ja!


26. Något du önskade dig men inte fick?
Yes


27. Årets bästa film?
Öh.. vet inte.


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Inget speciellt. Jag och David slog ihop våra födelsedagar (3 dagar i mellan) så vi firade ihop med släkt.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Båda ja och nej. Om det hade skett ett mirakel så..


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Haha, Davids tröjor och mina mjukisar, typ!


31. Vad fick dig att må bra?
Väldigt lite. Men när folk brydde sig, PÅ RIKTIGT!


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
MOhahaha, skulle ni bra gärna vilja veta va? Initialerna är H.L..


33. Vem saknade du?
Olika vid olika tillfällen.


34. De bästa nya människorna du träffade?
De flesta är väl "nygamla", men Mickis ("svägerska"), Carro med Melina, Danielle och Jerre!


Kommentarer
Postat av: ingemar

Att bry sig tar ju tid och vem har nu tid för sånt?

2007-12-31 @ 12:02:55
URL: http://www.ingemar-johansson.blogspot.com
Postat av: malin

Svar på fråga;
Dom söker uppmärksamhet, har alltid gjort.
Dom vill ha en liten bebis... Dom har tjatat om att den ska komma sedan v.19.
När deras äldsta var född påstod dom att han skulle börja gå tidigt mm, redan efter första månaderna. Allt ska gå fort...

2007-12-31 @ 13:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0