En rolig grej

Alltså, haha. Jag måste bara berätta en rolig grej som hände nyss.
David kom just hem med en massa godsaker från affären. Massa mat, pepparkakor och annat gott.
Vi ska laga kyckling i ugn (hellre det än blodpudding!!) och när han öppnade ugnen och skulle ta fram gallret låg det TVÅ GAMLA MINIBAGUETTER DÄR, hahahahahah. Så ofta använder vi vår ugn lixom.
Det var säkert flera veckor sen vi gjorde de där baguetterna, och uppenbarligen glömt bort dem oxå. Hahaha.





En annan grej, jag MÅSTE verkligen få tag på en kamera. Jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!
Jag måste kunna ta kort!
Visst, jag har mobilen men min kortläsare är trasig så jag kan inte föra över dem på min dator utan måste göra det på davids dator och sen föra över till min med usb-minne eller liknande. SÅ JOBBIGT!
Snälla, snälla, snääääääääääääällla tomten, ge mig en kamera :/

Kommentarer
Postat av: Satu ^-^

ha ha-samma sak här för nån vecka sen.

Tack för din söta kommentar om min dotter Cassandra =D

Fin blogg!

Och det därmed
mer läsare?
läs en blogg som heter designa din bloo-där kan man fråga frågor!!

2007-11-28 @ 18:55:35
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0