Ingen mjölk

God morgon!
Idag är jag på dåligt humör igen. Vi hade ingen mjölk hemma. Så David är och handlar mjölk nu.
Är faktiskt hungrig och sugen på frukost för en gångs skull.

Älskar att bo här i centrum! Speciellt eftersom att man hör kyrklockan slå. Jag är inte kristen eller så, men jag älskar kyrkor! Säkert för att jag är uppväxt i kyrkan typ. När jag var liten bodde vi brevid Ösmo Kyrka (Som btw är den vackraste kyrkan i hela världen enligt mig) så man hörde vartend klockslag. Bäst var söndagarna då det var gudstjänst!
Jag och Ida (som oxå bodde brevid kyrkan) sprang jämt omkring på kyrkogården och lekte.
Saknar huset vi bodde i ibland. Mitt barndomshem.
Ett enormt hus med en enorm trädgård!


Kärlek till kyrkbacken och Eriksdal.

Kommentarer
Postat av: Helle

Bor på Estö.. Inte kul om affären är stängd & man upptäcker att nåt saknas hemma som man bara måste ha...
Det är ju en bit till Konsum, men ännu längre till Willys eller Kvantum :(
(Tur att det finns buss, synd bara att den slutar gå så tidigt på helgerna)

2007-11-25 @ 12:21:10
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0