Inget vettigt

Jag har inte fått nånting gjort idag heller.
Somnade sent/tidigt på morgonen så jag har sovit bort hela dagen.
Blev ingen klosax för Enzo, får ta det imorn istället.

När David kommer hem ska vi gå till DUKA (som tydligen har öppnat mitt i Nynäs centrum och jag har inte ens märkt det) och kolla på julgrejer.

Det verkar som jag och David ska fira ju på skilda håll i år. Hans släkt (som jag egentligen skulle fira med oxå) ska vara hos hans bror Johan och det är nån eller några där som har astma eller liknande så Enzo kan inte följa med dit. Jag tänker i alla fall inte vara utan Enzo på julafton, så jag firar nog eventuellt hos mamma.


Har börjat på den andra boken jag beställde. "Solrosskogen" av Torey Hayden. Den är inte alls som hennes andra böcker. Handlar inte om något utsatt barn och hon själv är inte med i den här boken. Får se vad jag tycker om den när jag läst en bit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0