Kväll

Nu har jag läst ut min bok!
Den var bra, rekomenderar den verkligen!
"Bara barnet" av Torey Hayden


Har precis kollat på House på canal+. Vaknade i grevens tid, typ 5 min innan det började! Hade visst somnat i soffan.

Idag var jag duktig för jag åkte hela vägen in till Mahin utan några större problem faktiskt. En bra dag!
Men vädret har sån enorm inverkan på mig och idag var det ju strålande solsken.
Köpte en rolig grej och David medan jag var där på söder. En sån miniadventsstake man har i bilen! Den kostade bara 35 kr och jag tyckte den var så söt, hihi. Han blev glad.
Åkte med honom hem efter Mahin. Han jobbar ju ändå inne i stan och var färdig samtidigt som jag så han plockade upp mig i Gullmarsplan.

Enzo var såååå duktig idag! Inte en enda kissfläck eller bajsklutt i sikte. Han hade hållt sig hela tiden medan jag var borta. Dutti vovve :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0