Pannkakor

Jaha, ni som känner mig vet att jag inte är ett stort fan av pannkakor.
Jag gillade det när jag var typ sex år men efter det har jag bara tyckt att det har varit slibbigt och äckligt. Men idag mina kära läsare  är jag sugen på pannkakor!
Fråga mig inte varför, men det verkar som om jag har en del mystiska crawings så här innan mensen. Hihi.
Hur som helst så blir det pannkakor ikväll. Tänker dock köra med grädde och glass!

Nu bär det iväg till konsum för att handla lite ingredienser!




Förresten så fick jag mina två böcker idag! Jippiiie!! Äntligen.

Kommentarer
Postat av: djujet

Hmm , du borde kanske tänka om på att det inte är mensen utan nåt annat i magen. Med tanke på att du känner så konstiga sug efter saker som du igentligen inte tycker om ..

2007-11-27 @ 02:09:39
URL: http://jjossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0