Toalettstädning

Nu har jag varit duktig och städat toaletten och handfatet!!
Jag är jättestolt för det är just såna här saker som jag har skitsvårt för att ta tag i. Plus att det är en massa läbbiga baciller där inne, fast å andra sidan skulle det inte hinna samlas så mycket baskilusker om jag bara tog mig i kragen och städade lite oftare.
Innan jag städade toan tog jag mig en tupplur.
David åkte iväg till sin syrra med Enzo. Han skulle fixa nåt med hennes dator och Enzo skulle få leka lite med hennes son Filip (som totalt avgudar Enzo).
De skulle träna lite för dom ska ju vara hundvakt åt honom den 8:e när vi åker på julbordskryssning med min släkt.
David kom i alla fall hem och väckte mig, utan Enzo.
Haha.
De hade haft så kul så de ville låna honom ett litet tag till. Gärna för mig (fast jag saknar honom faktiskt). Bara bra att han får umgås lite med annat folk och se världen lite.
Antar att de dyker upp om en timme eller två.


Jaha, vad ska man hitta på till middag idag då?
Köttbullar tror jag (boooring).
Tänkte göra fläskkotletter, men vi hade ingen potatis. Inte så gott med makaroner till?!
Blä, är inte sugen på varken köttbullar eller fläkkotletter.
Jag vill ha wook från sushibar, hihi.
MUMS!

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha, inte lätt att byta blogg, det hör jag det ;)
Men "listan" är den listan på mest aktiva som du ser när du skriver in www.blogg.se! Där står dem senaste inläggen uppraddade i en spalt och på andra sidan är de "mest aktiva" bloggarna. Bland annat Tobias och Isabella brukar vara där konstant! ^^

2007-11-25 @ 17:07:51
URL: http://MotherAndSon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0