Wook

Det blir egen wook istället!
Håller just nu på att tina kycklingfiléer. Sen blir det till att koka ris.
Jag tror jag är grymmast i världen på att koka ris, haha. Det går fort när jag gör!
Mmm.. tror jag ska soppa ner några extra broccolis i wooken. Älskar broccoli!
Wookens "smak" blir "limewook". En kryddblandning man häller på. Den rekomenderas STARKT!!

Nu är filléerna färdiga.





En annan grej. Det ringde på dörren för 5 sek sen och när jag öppnade så var det ingen där!!
Det har hänt jätteofta på sista tiden och det är så jävla irriterande. Jävla (ursäkta) SNORUNGAR som busplingar tippar jag på. Grejen är att vi har porkod och det bor inga barn i vårt hus. Men i husen brevid! Det dåliga är att det är samma portkod till båda husen. USCH!!!
Känner mig som en gammal kärring, men det ÄR faktiskt irriterande. Särskilt eftersom att Enzo skäller så jävligt.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH, nu är det nån som står och bankar på väggen nånstans. Fan vad trött jag blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0