Det skulle inte bli långt, men blev det ändå.

Vet ni?
Jag orkar inte skriva blogg just nu. Det har hänt så mycket och det gör ont ända in i själen. Troligtvis kommer det väl komma ut i ryktessvängen som allt annat här i nynäs, men jag orkar inte skriva nåt om det i bloggen. Just nu.
Jag mår skit i alla fall och måste ha sällskap 24/7 för att inte göra något dumt. Måste sysselsätta mig helatiden, men ändå snuddar tankarna vid det där jobbiga, äckliga, smutsiga (ja, det känns så) titt som tätt. Känns som ett slag i magen. Som att någon stoppar fingrarna i halsen på mig. Vill bara skrika, slå, säga fula saker, göra mig själv illa och hela den biten. Men jag måste vara "stark". Det är ju bara att gilla läget lixom.
Men gud så ont det gör..
Fast egentligen är det själva principen.
I MIN JÄVLA SÄNG LIXOM?!

Är hemma hos Jonnie igen nu i alla fall. Spenderade natten i stan hos min kompis Daniel. Var skönt att få prata ut och sova med  någon som höll om en hela natten. Sen åkte jag med honom till Nynäs i morse när han skulle jobba.
Har gråtit i omgångar under hela gårdagen, natten och idag.
Gick i alla fall hem till Jessica när jag kom till Nynäs på morgonkvisten. Hon låg ju och sov så jag kröp ner brevid henne och somnade jag med. Mys <3.
Gick upp vid 12 och gick till Yvonnes trafikskola där Mikaela jobbar. Det är så skönt att prata med henne. Även fast hon bara är ett år äldre än jag så känns hon så mycket.. vuxnare, på något sätt.
På hennes lunch gick vi hem till henne och gick ut med Elvis (hennes vovve). Enzo var med såklart, även hem till Daniel.
Sen gick vi tillbaka till hennes jobb och jag satt utanför längs husväggen och solade. Det var ju så jääävla fint väder! Skitvarmt! Speciellt mot husväggen.
Jessica kom förbi för hon hade varit och städat på kontoret så jag gick med henne till centrum och hämtade ut ett paket. Sen handlade vi lite på konsum och drog hem till Jonnie. Men bara en kort stund för vi gick vidare till deras brorsa, Johan, och lämnade paketet. Han hade fyllt år och så.
Jaa, sen gick vi och handlade på konsum, igen. Kycklingvingar förihelvete!! (de ligger i ugnen nu)
Och här sitter vi nu, jag och Jessica. Jonnie är och repar.

Just det! Jag och Jessica anmälde intresse på en lägenhet på Fröjas idag! Men den kom upp på "erbjudanden" direkt så jag svarade "ja". nu måste vi bara vänta och se om vi är först i kön så vi kan få kontraktet. Om vi får det flyttar vi in senast 1 Juni!
HOPPAS!!!!!!!
kan ju bli lite knöligt med stålar, men det får fan gå. Jag är ju bostadslös, så vad ska man göra? Jessica är väl oxå det på ett vis, även fast hon bor hemma hos sin mamma just nu. Men som sagt, så kan vi inte ha det. Vi måste flytta till något eget, så varför inte tillsammans?


Sist men absolut inte minst så är det ju Puttes "treårsdag" idag. Skulle så gärna vilja åka ut till hans grav idag men det är inget man gör på en pisskvart direkt. Nu är klockan ändå ganska mycket så det blir nog inte så i år heller. Usch, känner mig helt dålig som inte åker och hälsar på. Ens på årsdagen lixom!
Orkar inte skriva något sentimentalt om honom. Ni som känner mig och ni andra som eventuellt har följt min blogg vet ju vilken plats han har i mitt hjärta. Always and forever.
En jobbig dag avklarad, tre återstår.
Min son/dotters ettårsdag, Johannas födelsedag och min och Davids tvåårsdag.
Piss, skit och helvete.

Nej, nu ska jag överlämna datorn åt min älskade fru! Jerret såklart.
Fattar ni hur skönt det är med vänner som ALLTID finns där?
Jag har ett par sycken har jag kommit på, så jag vill tacka:


Jessica  a.k.a Jerret
Mikaela
Jennie
Daniel
Jimmie
Jonnie


För att ni finns i mitt, för tillfället,värdelösa liv.
Jag älskar er!
Tack, för allt.
<3

Kommentarer
Postat av: Marie

Men tänk på att det är tanken som räknas. Jag gick inte på Dales begravning, mådde skit men tänkte att om det nu finns något annat liv så vet han att jag tänker på honom i princip dagligen!
Hoppas allt blir bra!! Kraam

2008-04-23 @ 18:18:05
URL: http://malleli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0