God natt


Jahapp, ännu en dag har gått.
På fredag åker jag hem.
Känns både skönt och tråkigt. Saknar David och Enzo som fan, men hemma är alltid bäst. Å andra sidan trivs jag jättebra här, skulle lätt kunna bo i London.

Imorn ska vi i alla fall gå ut och fira att deras tentor är över.. för den här veckan.
Lite fundersam är jag på vad jag ska ha på mig men det löser sig väl. Man kan ju inte gå ut i gympadojer här direkt.
Jag blir väl den fula ankungen som vanligt.
Det återstår att se!

Snart är det bedtime för min och Idas del. Skola imorn för oss alla fyra, jag får sitta själv i ett par timmar dock för de har tenta och lite sånt. Sen blir det nån bar tror jag. Hoppas på baren där "Jack the Ripper" raggade upp några av sina offer. Vore lite häftigt!
Efter det drar vi och köper lite alkohol och sen fixar vi väl i ordning oss och käkar middag antar jag. Förfestar lite och drar ut.

Måste komma ihåg att ladda kameran inatt oxå, så jag kan fota lite imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0