I skolan

Amen tja.
Vet inte vad det ar med dessa datorer pa idas skola, men det gar inte att centrera texten. Dessutom finns det ju inte heller aao. Ni hajar?
Jaha, har sitter jag i alla fall. Ida har tenta i typ 2 och en halv timme sa jag far roa mig pa annat hall. Internet ar sjukt segt sa jag far se hur det gar att publicera detta.

Vadret ar sjukt fint har idag. MINST 20 grader i solen, jag lovar er! Var tvungen att ta av mig bade jacka och troja pa vagen hit och bara ga i linne. Skavsar fick jag oxa. Blaaah! Jag hade ett plaster i vaskan men jag tvivlar pa att det kommer hjalpa.

Men nu gick det visst att centrera, mysko. Jaja.

Jo, jag har skavsar som sagt. Det gor skitont. Aaah, sen ska vi ga den langa vagen hem oxa. Pa typ 25 min. Da gick vi anda i rask takt.
Jag tror deras vag gar lite fel for imorse vagde jag 55 och det kan val anda inte stamma? Jag tippar pa 57, minst.

Ska se om facebook-pokern fungerar pa de har kassa datorenra, hoppas verkligen det. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med.

Just nu ar det typ 20 pers runt mig och det kanns lite laskigt. 20 pers jag inte kanner i ett annat land lixom. I DERAS skola dessutom. Hjalp! Men det ar lite kul for alla ar av olika nationaliteter. Kineser, albaner, svenskar, britter, iranier osvosv.

Na, nu ska jag testa om pokern funkar.

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0