Min fru Jessica



Jaha, nähä. Så var det ju en TILL grej jag glömde skriva.

Jag och Jessica är så jävla lika, fast så olika. Men vi tänker, uppenbarligen, exakt likadant. Vi avslutar varandras meningar och säger OFTA samma saker samtidigt. Funderar på samma saker och reagerar väldigt lika. Svårt att förklara. Men om det är en människa som kanske ser lite rolig ut (enligt oss alltså) så kan båda reagera på det exakt samtidigt.
Äh, det här blev ju bara svammel. Men DU vet ju vad jag menar Jessica!

Puss, min fru!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh :)
De är fan sant aså :)
Helt sjukt asså... Vi har ju faktiskt ganska roligt. Yur att vi gifte oss så fort :D haha pussss

2008-04-15 @ 20:06:26
URL: http://jessica182.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0