OntOntOnt



Att det skulle göra såhär ont? Det trodde man ju aldrig.
Frågan är vad det beror på?
Att han varit med en annan tjej (i VÅR säng) eller att jag bara behövde vara ifrån honom ett tag (som jag trodde från början) för att jag skulle "få tillbaka" min känslor.

Han vill inte ha mig tillbaka och det är väl bara att gilla läget antar jag. Kan ju inte tvinga honom.
Är här nu i alla fall. Hos David alltså. Han har precis duschat.
Varför är jag här egentligen? För att plåga mig själv lite extra?
Jag sa att jag skulle gå och han sa att han ville att jag skulle stanna en stund till.


Jag och Jessica fick inte lägenheten förresten. Vi hade tydligen för dålig ekonomi tillsammans.
Tillbaks på ruta ett.


Imorn ska jag träffa Kinge. Ni som följt min blogg/-ar och min dagbok tillbaka till 2002 här på internet vet förmodligen vem jag menar, ni andra får väl vara nyfikna. Han HETER alltså inte "Kinge". Det är bara mitt egna lilla smeknamn på honom.
Vet inte varför, men jag har ända från början valt att låta honom vara anonym i mina inlägg. Tänker fortsätta med det.
Vi ska i alla fall, dricka lite öl, prata om allt och grilla. Sover förmodligen kvar, på hans soffa för er som undrar.



Min läkare ville lägga in mig på psyk ;|




Kommentarer
Postat av: Sanna

Tänker på dig Sarah! Hoppas de går bättre för dig snart.

2008-04-26 @ 15:51:12
URL: http://sannao.blogg.se
Postat av: Elin

hang in there. hoppas det löser sig för dig snart... plåga dig inte.

2008-04-27 @ 11:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0