Plugga på komvux


Amen hörni!
Jag har ju glömt att berätta en grej. Jag börjar plugga den 11 augusti. Tufft va?!
Jag, plugga lixom. Haha. Men jag är verkligen pepp! Ska läsa första terminen på omvårdnadsprogrammet på komvux till att börja med. Men då är det bara de medicinska ämnena, alltså inte matte, svenska osv. Ska bli riktigt roligt!
Har även ansökt om csn-lån. Men bara för en termin, man vet ju aldrig hur jag mår om ett tag. Så jag tar en sak i taget. Ett ämne i taget. En termin i taget. Så får vi se hur det utvecklar sig!
Kommer gå i skolan en halv dag i veckan, resen är hemmaplugg. Dags att fila lite på självdiciplinen säger jag bara!



Snart kommer Jessica hem från stan. Weii. Tänkte jag skulle kila till henne då. Måste ju ändå hem till David och hämta danskläder och grejer. Enzo ska vara hos David medan jag dansar, så han slipper vara ensam.

Ikväll sen så ska jag och Jonnie se på film, mys!



Och nej, för er alla som undrar. Jonnie är INTE min "nya kille". Han är en av mina bästa killkompisar och dessutom Jessicas storebror. Faktum är att jag kände Jonnie innan jag lärde känna Jessica. Långt innan. Vi har känt varandra i närmare 8 år och aldrig "gjort" någonting, så jag har svårt att se att vi skulle "göra" någon ting nu heller.
Han är så go som låter mig sova och bo här.
Kärlek till dig min vän!

Kommentarer
Postat av: Therese

aahh okej... då vet ja, men urs så jobbigt... Hoppas det löser sig snart!
Vad roligt med komvux!!

du får gärna prover, ge mig en adress att skicka dem till bara så har du dem snart i brevlådan! ;)
jag vet ju redan att du inte anväder några produkter.. ;)

2008-04-15 @ 14:46:49
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: djujet

Go djujet , go djujet ! :D

2008-04-16 @ 14:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0