Shoppa loss



Då har man shoppat loss i H&M's outlet. Hittade även ett linne till David för 39.30. Jag älskar rea! Och man har ju inte kreditkonto hos H&M för ingenting. Men oroa er inte, det hela gick på 300 kr så det är inga tusenlappar vi pratar om här. Med kredit menar jag.
Kände bara att jag verkligen var tvungen att ha lite nya kläder. Nu när man är smal och fin, hihi.
Skulle fortfarande behöva köpa byxor dock. Det vågar jag inte göra över nätet. Nu är det bara ett par linnen som fattas, sen är jag nöjd!
Eller, nöjd blir man väl aldrig..


Idag ska jag och Jerret leka. Ringde henne imorse vid halv tio men då låg hon ju och sov. Hon somnade tydligen vid halv åtta imorse så hon fick dispens till tolv. Men sen jävlar ska hon upp om vi ska hinna med vårt lilla projekt.

Nu måste jag stoppa nånting i magen! Den kurrar som tusan.
Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0