Slapp dag


Hallå!

Har precis kommit hem från centrum. Mötte upp en sliten Jessica där, och nu sitter hon i Jonnies soffa och ser på två och en halv män.
Min lilla Jerret.

Annars har jag mest sovit idag faktiskt. Jonnie hade sin första ledigadag idag så han sov till tre ungefär. Jag ville inte väcka honom genom att göra något som lät så som sitta vid datorn, se på tv eller något annat så jag varvade mellan att vara ute med Enzo, sova och läsa min bok. Skönt att slappa lite faktiskt. Var längesen jag gjorde det även fast jag är sjukskriven.

Åker även eventuellt till min kääääära vän och soulmate Sara på Fredag! Egentligen skull ejag vilja åka redan imorn, men jag ska ju dansa och jag kan verkligen inte missa den här lektionen. Lite synd, men men. har aldrig varit nere hos henne så det ska bli spännande och kul! Vi har ju inte setts sen i somras. Visserligen är det oxå den enda gången vi setts, men det känns inte som det. Min bäver!

På lördag är det ju dropfill-konserten. Så jag får se till så jag hibnner hem i tid till den. Den börjar 22.00 (tror jag) så det borde väl inte vara några problem.
Nej, nu ska jag äta lite Riesen och dricka lite cola. Mums. Jonnie är och repar så han kommer väl hem vid nio-tio snåret.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Man behöver slappdagar ibland. =)

2008-04-17 @ 09:24:32
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Elenore

Du är utmanad - läs min blogg!

2008-04-17 @ 13:30:47
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0