Soool


Hallå i lingonskogen!
Idag är det sooooooool och då är Sarah glad.

Ikväll är det dans som står på schemat. Välbehövlig träning för min del då jag inte har kunnat dansa på snart två veckor eftersom jag varit i London och så var det inställt i tisdags. Men nu jäklar är jag back on track. Svetten ska spruta om mig, fräscht va?

Neverstore's "Waiting" går på repeat nu. SÅ grym!
jag och Jessica ska eventuellt gå på Moshpit Open istället för give it a name festivalen. Lite billigare. Men jag har så jäkla mycket räkningar den här månaden, så jag vetefan hur det blir med det heller. Men jag viiiilllll!!
Dropfill-spelningen ska vi på i alla fall. det har jag redan bestämt. På tal om det måste jag sms:a Jonnie och säga att jag ska ha en biljett. bara det inte är försent..
Jag gör det på en gång!

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Tack så mycket! :D
Ja visst är det roligt! Yess jag är självlärd :)

2008-04-10 @ 18:50:52
URL: http://mimmisdesign.blogg.se
Postat av: Louise

hahah cooolt..vilken fest då? :D mina eller dina bilder?

2008-04-10 @ 21:04:50
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: djujet

Tack djujet (L)

2008-04-10 @ 21:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0