Today


Jaha, så har ännu en dag gått.
Den gick åt att vara hemma hos Tessi och Johan för hon fyllde år. Jättemycket folk var det. Så det var ju lite trevligt.
Mamma hade ring oxå. Kom på att jag inte ens har hört av mig till henne sen jag kom hem. Dåligt av mig!
Sen drog vi he i alla fall och jag var sjukt sugen på sushi så jag köpte det på konsum och åt till middag. Det är ju så gooooott!
Jaa, vad hände mer?
David spelade tvspel i 6½ timme så jag fick kolla på tre filmer. Fast en utav dem var typ "1000 år genom Sveriges historia" eller vad den hette. Tycker sånt är jätteintressant!

Imorn ska jag frsöka komma ihåg att ringa ett viktigt samtal. Eller viktigt och viktigt, men det kan ju vara bra för min del. Ta mig lite i kragen. Mer om det senare.

Helt surt att det regnar ute, och värre skulle det tydligen bli imorn. BLÄ!!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Välkommen hem

2008-04-07 @ 08:16:06
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Elenore

ja visst. han växer fort!

2008-04-07 @ 10:15:22
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0