Tråkigt


Inget spännande har hänt sen jag skrev sist, men jag har lite tråkigt så jag skriver ändå.
Vi åt god middag i alla fall, men jag mådde lite halvtaskigt så jag tog en tablett, sen gick det över!

Har pratat lite med david på msn oxå och hört mig för hur det går med Enzo. Allt var bara bra. Han sover med Sonja i sängen och leker med Jack hela dagarna. Tänk om han inte vill komma hem?

Ida sitter fortfarande och pluggar.
På tal om plugg har jag faktiskt typ bestämt mig för att börja plugga till sjuksköterska! För att sen plugga vidare till barnmorska. Vi får se hur det blir med det, men jag är riktigt pepp!
Ska kolla upp lite närmare när jag kommer hem igen. Gå till syon på komvux och så.

Nu ska jag spela poker, får se om Jerret hänger på. Hoppsan, hon spelade visst redan. Jag joinar henne!
Sen blir det nog "Vänner" på datan.




Kommentarer
Postat av: Maria

det här är loggan!

så här ser det ut på min, leta reda på den här text raden:

${EntryTitle}
${EntryBody}
HÄR LÄGGER JAG IN DEN

hoppas det funkis

2008-04-01 @ 23:35:50
Postat av: Maria

Jag sätter bara in länken till loggan och left, precis... :D

2008-04-02 @ 10:22:51
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: djujet

Låter som en jätte bra idé mitt djuj :D

2008-04-02 @ 10:39:32
Postat av: Elenore

Hoppas du har det bra i London! =)

2008-04-02 @ 12:43:34
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0