"Underbart"..


Är hemma hos Jonnie nu och han har precis gått till jobbet.. Jahapp.
Jag har i alla fall min bok med mig, men inte datorn. Han hade bara ett internetuttag så jag struntade i den. Men Enzo är med! Såklart.
Jag ska väl ta och göra lite nudlar till frukost...

Går "hem" sen för David ska på kryssning idag och katterna kan ju inte vara ensamma ett helt dygn. Har även fått låna Jonnies extranyckel så jag kan låsa om mig. Han slutar vid 22.00 och är hemma vid 00.00.
Är det såhär mitt liv kommer se ut nu framöver? Sova hos polare lite här och var.
Näe, jag tror förresten att jag kryper ner i sängen igen..


Adjöss.

Kommentarer
Postat av: Maria

Halloo, vad jobbigt du hare nu då.. hoppas det blir bättre..

Ähm, Nej Melvin kan inte sitta än :) fast det ser ut som det, Marcus håller en hand bakom hihi

2008-04-12 @ 14:15:27
URL: http://mimmimarias.blogg.se
Postat av: Maria

Ja det blir TG! Ska bli kul och kolla va de e för ställe! :D

2008-04-12 @ 19:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0