Uppdatering


Ja, jag sov kvar hos David här om dagen och det gick ju som det gick. Haha. Ja, say no more. Ingen utav oss har en blekaste aning om vad vi vill egentligen. Att livet ska vara så komplicerat ibland (för det mesta).

Igår var jag hos Kinge. Har verkligen saknat att umgås med honom. Det GÅR inte att vara ledsen eller nere i hans närhet. Han har sån energi och utsrålning , så man kan bara le. Vi pratade massor, spelade monopol och drack lite. Jag drack dock typ ingenting pga mina tabletter, men det var supertrevligt ändå! Hade sån jäkla mensvärk bara, men jag fick en alvedon så det blev lite bättre.
Imorse skjutsade han mig till tåget så jag åkte till farmor och hämtade upp min lilla skatt, Enzo. Sen åkte jag tåget hem. David ringde när jag var i Ösmo och ville att jag skulle komma dit. Visste att han hade varit ute och röjt kvällen innan och han hade bakisångest, haha. Han skulle tydligen gått på efterfest, men han spydde så det blev inget av med det och det var han jävligt glad för idag kan jag säga!
Stackarn skulle upp och jobba. Men jag myste kvar med honom en stund, gick på toa och gjorde nr 2 (tycker det är lite jobbigt hemma hos Jonnie. Jag och David har ju lixom inga problem med det. Kan ju skita med öppen dörr om det är så) sen drog jag till Jonnie.
David tyckte jag skulle komma och laga middag åt honom imorn, men det kan ju han fetglömma! Haha.

En annan grej som jag pratade med Jonnie om när jag kom hit är att jag har såååå svårt för att vara långsint. Vet inte om det är bra eller dåligt ens. Men det känns lite irriterande. Skulle vilja kunna vara arg på människor längre, bara för att.
Men nej. Jag ger alltid alla en "andra chans" eller en "hundraelfte".
Jaja, that's who I am helt enkelt.

Nu ska jag äta lite Buffalo Wings jag hittade i frysen (förlåt Jerret!).
Har ätit en hamburgare och en "middag" på tre dygn och har gått ner till 55 kg.
Var ska detta sluta..?
Jag dricker mycket vatten i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu väger du mindre än mig ;)

2008-04-28 @ 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0