Livet

 


Jösses vad livet kan ta besynnerliga vändningar ibland!
Men den som väntar på något gott..
Ja, det återstår att se om det kommer fram här i bloggen, eller om det bara är en fix idé jag har.


Snart kommer min frugis hem!! Hon är hemma hos sin mamma och äter nu och sen kommer hon hiiiiit, där hon hör hemma.
Fan vad jag har saknat henne känner jag.
Tråkigt bara att hon ska behöva komma hem till jordens hög med disk, men jag ORKAR verkligen inta ta tag i den nu. Jag gör det sen, hon ska inte behöva vara delaktig.
Fast å andra sidan har jag dammsugit och städat allt annat. Toaletten och handfatet bland annat. Det känns skönt.















Dessutom känns det skönt att lägga en massa groll bakom sig. Visserligen blir det inte som förut, men no hard feelings! Inte från min sida i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Elle

Hehe tackar.

Men det är så jag ser det.

Min syster som gifte sig har aldrig varit lyckligare än nu, det tog henne 30 år att hitta sin rätta, å då har hon ändå varit gift tidigare.

Det jag vill säga är att den rätta finns, sen kanske det tar längre tid för vissa att hitta honom/henne än för andra.

Never give up!

2008-08-19 @ 08:00:12
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Therese

åh vad glad jag blir att du tycker de. tack =)

jo det känns jätte skönt.

kram

2008-08-20 @ 11:28:52
URL: http://theresericky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0