Mitt liv för tillfället



Nu har jag skrivit på uppsägningspapperna.
Ja, alltså jag säger upp mig eftersom jag pluggar nu. Har ju inte jobbat där på två år eftersom jag varit sjukskriven, så de är nog mest glada att bli av med mig.
Har ju två andra extrajobb på G, men vill inte skriva vad förrän det är helt färdigt.

Sen handlade jag lite kuliga saker. Älskar att handla!
En sån roller som tar bort hår från kläderna, glade-spray till toan, schampo, duschcreme, tandborste, toapapper, sköljmedel osv. Inte en enda matbit blev det. Sen glömde jag att köpa cigg oxå. Jävla skit.

Blir nog Jonnie som står på schemat ikväll. Orkar inte göra nåt avancerat.
Crossbite & co ska ut på Medusa ikväll men jag har verkligen ingen lust. Eller råd heller för den delen. Tänk bara vad jobbigt att fixa hundvakt. För att inte tala om att åka hela vägen in till stan. Fyfan.
Nej, då myser jag hellre hemma hos Jonnie med en bra film!
Old times!
Har typ inte träffat honom sen jag flyttade därifrån i slutet av maj. Han jobbar ju arslet av sig, men nu är han ledig ett par dar.

Jaha, nu återstår egentligen bara att städa upp i den här knarkarkvarten. jag har ju typ inte varit hemma längre än ett par timmar åt gången så det har inte blivit mycket städa av. Bara nedstökning, om man kan uttrycka sig så.
Jag är EXPERT på att dra fram saker utan att ställa tillbaka dem igen.
Får se hur mycket jag orkar ta tag i innan jag åker.
Tror förresten att Jonnie hämtar mig till och med. Han snackade nåt om det.
Grabben har ju tjackat ny bil och det!

Annars rullar livet på i vanlig takt.
Det är mycket intressant i skolan! Fast jag har bara haft en lektion på tre timmar, men ändå. Intressant kurs. Mäniskan socialt och kulturellt läser jag för tillfället.
Med kärleken går det väl lite sisådär. Jag drar mig undan och stänger av. Känner mig avtrubbad lixom. Men så är livet och det är lika bra eftersom han flyttar om nån vecka.
Då blir det nya tag. Nya försök att söka efter den stora kärleken.
Finns den ens?



Kommentarer
Postat av: Jennie

o, känns oms man skriva bara för att skriva liksom..

2008-08-16 @ 04:29:43
URL: http://jenniefan.blogg.se/
Postat av: Elenore

Jag tror på den stora kärleken, kanske för att jag träffade Jocke och kände direkt att han var "HAN" med stort H. ;)

Den där käsnlan som alla säger finns, att man märker när man hittat sin själsfrände ja, jag tror på den.

2008-08-18 @ 11:15:35
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0