Plugg och gammal vänskap


Igår åkte jag ner till Nynäs med Therese och Elin (och Lucas) för att köpa kattsand, men det gick ju lite sådär med den biten. Ena djuraffären hade bytt leverantör, så de hade inte den och den andra vi var på hade gått i konkurs. Hur går det då? De har ju för fan precis öppnat!?
Men vi gick till thorssan i alla fall och fikade. Dessutom var Lucas hungrig.
Efter det kikade vi lite på lindex och jag fixade kattsand på annat håll.

Jag kom hem och frugis och jag drog till ica och handlade mat för 923846 miljoner. Nä, men mycket mat i alla fall. Fick stanna typ 7 ggr på vägen hem för att det var så tungt. Enzo var med oxå och det gjorde ju inte saken lättare. Väl hemma fixade vi middag. Det blev faktiskt tacos. Länge sen jag åt det. Till efterrätt var det meningen att vi skulle nagga marängswiss (Stavning?) men det blev aldrig av för vi var så mätta!
Somnade vid 4 snåret och vaknade vid 8 då jag satte mig och pluggade.
Guuuud vad det är svårt! Har ju inte suttit vid skolbänken på x antal år så man är ju lite ringrostig. Sen har jag så jäkla höga krav på mig själv. Allt ska vara inlämnat imorn och jag har ca 4 stycken A4 kvar att skriva. Hur gåre?
Dessutom ska jag ju till Daniel ikväll för han hade (ytterligare?!) en överraskning åt mig. Som en avskedspresent sa han. Ingen aning om vad, men vi ska tydligen "göra" något i alla fall.
Tyvärr, tyvärr så måste jag nog ta med mig datorn och plugga både på tåget in och även inatt om så krävs. Jag SKA bli färdig!

Nehej, nu måste jag fortsätta med skriveriet. Åh, gud. Skulle även behöva sova nån timme.







Just det. Bara för att visa att jag faktiskt är ledsen för allt som hänt så skriver även jag FÖRLÅT här i bloggen. Men jag är inte långsint så allt är glömt från min sida. Nytt år, nytt liv, ny kula, ny vänskap? Som egentligen är gammal men blommat upp igen. Hoppas på det för det är få som förstår sig på mina "konstigheter" så som du gör.

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag såg faktiskt dig utanför willys igår

2008-08-20 @ 12:46:57
URL: http://jenniefan.blogg.se/
Postat av: Peete

Vilken rolig grej du har fixat till bloggen. "Bloggvärde 15000kr". Undrar ifall någon nappar ;)

2008-08-22 @ 11:13:08
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0