Sniffa bebis


Hej hej!

Det är väl dags att uppdatera lite här igen!
Åh, vad det händer mycket helatiden. Jag hinner inte med själv ens. Jag mår bättre än någonsin, fast samtidigt väldigt dåligt.
Ni som vet, förtjänar att veta helt enkelt.

Hur som helst så var jag nere i Nynäs med Tessan och Lucas idag. Barnvaktade honom lite när Tessan var inne hos läkaren. Sen fikade vi lite på thorssan med Elin och efter det kikade vi på lite kläder. Lucas var lite småkinkig så jag bar på honom en stund. Då minsann passade sötnosen på att somna. Hängandes från min arm, haha. Men det var bara mysigt. Det är så bra att flera av mina vänner har barn, för då kan jag låna dem och sniffa på dem lite. Hihi.
Väntar bara på Mickans lilla tjejja nu. Hon skulle ju vara levererad tills i Måndags, men det blev visst nåt missförstånd där. För vad jag vet så har hon inte kommit ut än.
Det är ju sjukt många i nynäs nu som är gravida. Ska bli spännande att se hur det artar sig.
När är det min tur dåååååååååå?
Eller, aa, jag längtar tills det känns så pass bra med någon att vi båda vill ha kotte.
Kan man formulera sig så? Ni fattar va? Jag har inte bråttom SÅ, jag vill bara väldigt gärna vara där nu..

Anyway, jag och Tessan tog bussen hem (som för övrigt körde helt åt helvete..?!). Jag hoppade av vid stationen och Tessan vid Musköten.
Knallade hem och surrade med frugan. Gick ner i tvättstugan. Käkade tortellini, flamsade och skrattade som satan. Kollade på Ghost Whisperer, pratade med Daniel etc etc.
Nu sitter vi här i min säng och.. umgås. Kikar på tv och småpratar lite. Trivs verkligen med min fru!!

Imorn tänkte jag och Jessica eventuellt åka in till haninge en sväng. Vill köpa en parfym och ett par jeans. Fast jeansen MÅSTE jag ha. Alla mina brallor hänger som säckar i röven och runt benen. Hur går det då?
Nu ska jag kika lite på H&M's outlet.


En Lucaskorv


Vi roar oss med att titta i spegeln medan mamma är hos doktorn


Tant-Sarahs boobies hamnade visst i fokus?



Mamma och Lucas åker buss!


Gladskit!


Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2008-09-02 @ 18:24:53
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0