Uppdat.



Okej, jag skiter i att skriva om de senaste dagarna för jag orkar fan inte. Börjar på ny kula istället.
Idag ska jag följa med frugis in till stan och söka jobb. Det blir spännande!
Hur gick det med att Enzo spydde på henne nyss då.
I alla fall. Kollade mitt saldo igår på kontot. 7500 ba.. hur gick det till?! Trodde jag skulle få 2-3 tusen. Aja, det är ju alltid välkommet om man säger så.
Har ju en miljard räkningar att betala så.

Pratade med Daniel i morse. Hans första skoldag där uppe i Falun. Men det går bra, det vet jag! Hihi, spännande för honom.
Han kommer hem på lördag morgon tror jag det var. En snabbis.
Nehej, nu ska jag äta frukost.

Swiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0