Andas uuut..



Puh!
Nu är festbordet dukat och jag har förberett allt som går att förbereda inför middagen. Desserten gör jag när folk kommer, men det är lätt som en plätt.

Annars har vi haft besök av två älgar här på tomten och jag försöker hålla koll så att räven inte äter upp vår middag som står ute på altanen. Kylen är full.
Försöker få tag på Tessan men jag antar att hon har fullt upp med sin systers bröllop. Grattis till er, Mickis och Jimmy!
Har hunnit med att ringa Ida och önska gott nytt år även. Hon är i Ystad hos några kompisar och firar.

Nu kan jag andas ut, har öppnat min första öl och ska strax göra mig själv i ordning. Det är ju diverse grejer som ska pulas och fixas med mig själv.
Vet inte om jag hinner skriva en gång till innan gästerna kommer. Det återstår att se!

Långbooord. Det blir bara sex pers som äter, resten kommer sen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi skönt med armbågsutrymme =) =)

2008-12-31 @ 16:22:08
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Svenne

Ahh ser ju fint ut!! Syns att du har restaurangvana. Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag Er!! P.S Hoppas maten blir lika god men du har kanske snappat en del av mästerkocken ;-)

2008-12-31 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0