Haninge med Täss



Heej!
Det blev en dag i Haninge ändå. Yes! Köpte julkappar så det stod härliga till. Och lite grejor till mig med, råkade det bli. Gina tricot linne (älskar dem och använder dem som kjol/klänning) ett lila denna gång, en röd fleecepyjamas, hårklämma, en röd tunn långärmad tröja. Resten julklappar. Vågar inte riiiktigt tänka på hur mycket pengar jag gjorde av med, men det är det fan värt. Älskar att slösa på andra <3.

Hittade världens finaste klänning även, men jag köpte inte den. Någon måtta får det vara! Jag är ju i princip aldrig ute på krogen eller annat galej så när fan ska jag använda den? En gång på nyår lixom. Men åååh vad den var fin!
Mms:ade en bild till Marcus när jag testade den.
Svaret blev: Köp!
Men som sagt, den får vänta en liten stund. Måste se hur mycket jag kan jobba hos Charina innan jul, så vi har råd med mat och diverse. Får ju (återigen) bara 1500 från csn nu i december så jag har lagt undan pengar till hyra och det, men mer måste nog läggas undan. Den som spar han har!

Hade i alla fall en underbar eftermiddag med världens bästa Tessan.
Innan vi drog till Haninge kom hon ju hit och peppade mig lite. Vi snackade skit och så visade jag henne Spore, spelet Marcus ladda ner till mig här om dagen. Det var uppskattat så hon ska be Ricky ladda ner det till henne med.
Jag dammsög också innan vi drog.
Sen fick vi ju vänta en hel evighet på tåget, plus att det stannade flertalet gånger innan vi ens hade kommit till Hemfosa. Tog oss en timme från Ösmo till Västerhaninge. Skittåg!
På hemvägen fick vi åka buss från V-H.
847:an så jag hamnade i Ösmo centrum och fick vänta på 858:an i 20 min. Var kissnödig redan i Haninge och när jag var nästan hemma höll det ju på att hända en olycka. Brr.
Det är så jävla tradigt att vara kissnödig utan en toa i närheten.


Nu ska jag överraska min älskling med en grej.
Puss

Kommentarer
Postat av: J

det blir en lång utflykt =) när lämnar ni han ? och vet du vart i skara hon bor förresten ?

Jag va med inne i haninge idag o handla på gina, men jag köpte inte ett linne haha. Älskar oxå dom linnena och jag glutta på ett svart och ett lila, men jag köpte dom adrig =/ Ångrar mig nu. Det går ju alltid åt liksom

2008-12-01 @ 22:15:34
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: Maria

Roooligt med julklappar!!

:)

2008-12-01 @ 22:26:10
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Tessan

åh sarah jag blir så rörd av ditt skrivande om mig.

så gullig du e.

love you

2008-12-01 @ 22:56:22
URL: http://theresericky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0