I Ra <3








Det jag saknar absolut mest från skolan är kören, tro det eller ej. Jag älskade alla uppträdanden vi hade! Tid för Ted, Julton, Luciatåg osv.osv.
Jag måste nog börja i någon form av kör igen tror jag.

Detta klipp är i alla fall från min kusin, Julius luciauppträdande i globen förra året med sin skola. Adolf Fredriks musikskola alltså.
Jag blir heeeeelt rysig!
Och nej, de sjunger inte "Irak" eller "Iran", utan "I Ra". Så nu vet ni det.
Tack och god natt för mig.



ps. Bilden blir klar vid 0.21 i klippet.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag var också och såg på showen i globen förra året. Så jäkla bra!

2008-12-21 @ 10:53:32
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: djujet

..wow :O

2008-12-21 @ 13:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0