Inbillningssjuk eller ej?



Idag var sista dagen på min praktik, fast jag var aldrig där. Kräksjukan härjar vilt, så jag slapp. Även igår.
Men nu går jag och vrider händerna över det.
HJÄLP!
Igår gjorde jag allt för att döda eventuella bakterier eller virus i min kropp. Jag tog en jägermeister, svalde vitpepparkorn, åt sushi (dvs Wasabi), åt pepparkakor för kanel ska ju tydligen vara bakteriedödande och allt möjligt.
I morse vaknade jag dock av jordens panikångestattack. Fyfan vad jag hatar dem. Men jag lyckades behålla "lugnet" och andades tillbaka den efter många om och men. Sen var det toan som gällde. Nummer två alltså.
Min mage pajar alltid totalt när jag får attacker.

Annars har jag gått och mått lite småilla idag. OM jag nu skulle blivit smittad hoppas jag att det stannar vid detta. För det är ju i alla fall hanterbart utav mig.
Inte har jag ätit något vettigt heller mer än gifflar och cola så det hör säkert ihop med mitt illamående. Jag ville inte äta något varmt.
Känner mig svag och matt, darrig lixom. Har jag blivit smittad? Eller är det mitt bristfälliga näringsintag?
Jag har ju "svultit" förut och ändå kunna stå och gå, men nu minsann är jag sjuk! Inbillning eller ej, för det känns likadant sådeså.

Jag har även hunnit med att gå en sväng till Lantmännen och köpa hundmat till min Enzo. Kattmat fanns det inget i min prisklass nu när jag är så fattig.
Just det, måste höra av mig till Charina. Kan inte jobba om jag är såhär stissig imorn. Jag kan ju inte bajsa på jobbet heller?!
Skit oxå, bokstavligt talat.

Jaja, ska ner till Ösmo när Marcus kommer hem, och köpa kattmat till Ruth och Franz.

Kommentarer
Postat av: Elin

"Jag kan ju inte bajsa på jobbet heller?!"

asså, förstår allvaret i det hela men den där kommentaren var guld värd i sig utanför sammanhanget, haha.

2008-12-11 @ 21:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0