Inte sjuk



Idag har jag huvudvärk på höger sida, obehagskänsla i höger öra och svullen halsmandel på högersida. Bara så ni vet.
Men jag har inga planer på att bli sjuk. Det har jag verkligen inte tid med.
Jag ska städa toaletten, duscha Enzo, städa duschen, ta bort nåt grönt på de vita husknutarna eller vad det var Marcus surrade om och sen eventuellt hinna med att träffa Tessan och Lucas. Om han nu inte är magsjuk. Han kaskadspydde nämligen igår, fast å andra sidan gör bebisar det ibland, utan synlig anledning.
Nåt med struplocket va? Eller var det magmunnen..

Känner mig rätt trött och matt faktiskt, men jag ska kämpa in i det sista! Vi ska ju ha 8 gäster här på nyår.
Imorse väckte älsklingen mig med 1000 pussar ungefär, och sa att frukosten var färdig. Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Jag har världens bästa fästman!


Jag måste förresten in till Haninge innan nyår.


Såhär ser det ut när vi nördar. Jag pratar även mycket ofta i telefon!


Vår fina julgran!


Och vårt juliga kök! Notera förresten baktråget som hänger över dörröppningen.

Kommentarer
Postat av: elin

guud så mysigt det ser ut =)

2008-12-28 @ 14:44:09
URL: http://elindencoola.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, så mysigt ni har det hemma!

2008-12-29 @ 10:46:58
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Spader dam

Fint ni har det, ser mysigt ut!^^

2008-12-30 @ 16:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0