Irriterad



Jag är helt slut och lite irriterad på det.
Var i Haninge hela dagen med lillasyster Hanna och shoppade. Hur mysigt och roligt som helst. Köpte ungefär hela Haninge centrum känns det som.
Hittade även en jättefin svart tröja till Marcus (och lite annat) men nu när jag kom hem så är den inte ens med i påsen?" Inte på kvittot heller. Så irriterande.
Tänkte att han skulle ha det plus en skjorta jag köpte (som kom med hem i alla fall) på nyår, så nu blir det ju till att åka in igen och köpa det. Skit oxå.
Jaja, överlag var det jätteroligt och trevligt idag.

Älsklingen har varit så himla duktig och städat, pysslat och donat här hemma. Jättefint är det!
Ska hjälpa honom med resten imorgon.
Fint ska det vara inför nyår då alla kommer hit! Vi blir 10 pers sammanlagt!

Orkar fan inte skriva längre, men nu är ni lite uppdaterade i alla fall.

Jag på bussen imorse

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha jag vet inte.. Men nu var det faktiskt Johan som puttade mig så jag rasade. Idioten

2008-12-26 @ 18:54:18
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Maria

Men det är ju faktiskt skönare att bara mysa :) kan det vara för att man blivit äldre?

Kram!

2008-12-26 @ 22:08:16
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0