Juldagen



Hej hej på juldagen!
Ikväll ska vi inte gå ut. Det är faktiskt första gången sen jag fyllde 18 jag inte kommer gå ut på krogen på juldagen. Det känns skitskönt! Slippa köa, slippa frysa, slippa vänta 100 år för att beställa osv. Dock är det ju lite synd eftersom man träffar såå mycket gamla vänner ute just på juldagen.
Istället ska jag och Marcus över till hans syster och spela TP. Det ska tydligen vara en hel ungdomsgård där, som hon själv uttryckte sig, för hennes sambos barn kommer. Det blir nog skittrevligt!

Gårdagen var i alla fall hur mysig som helst! Var hemma hos mamma och bara tog det lugnt och umgicks. Fick jättemånga fina julklappar så som muggar, en filt, en kalender (kanske väldens roligaste?), en lykta, en gåva till sos barnybar (att jag har donerat 100 kr, av mormor) en digital fotoram, etc. Men gladast blev jag nog för julklapparna från Marcus! Fick en plånbok, en halsduk, 500 kr i presentkort på Gina Tricot!!! och en boklampa , hihi. Det fick jag av frugan oxå så nu har jag två!!
Fick även basilika på burk (som man ska vattna), rosa bajspåsar och ljus av frugis.
Sen var det en julklapp från henne till både mig och Marcus så han fick öppna den; BÄBISSTRUMPOR! Så söta, haha. Med spöken på och halkskydd på undersidan. Tack!
Fast vi ska inte ha barn nu alltså. Det var mest en kul grej.
Enzuu fick en julis av frugan oxå. En filt!! Han säger tack.


Alldeles strax ska vi bege oss mot min farmor och fira mini-jul. Den här gången ska älskling med i alla fall. Vet att hon är jättenyfiken på honom. Hihi.
Min farmor är så gullig!

Såå, jag bjuder på tre egobilder från alldeles nyss!









Ha en bra juldag allesammans! Och sup inte ihjäl er ikväll.
Jag och lillasyster ska i alla fall inviga mellandagsrean imorgon, tidigt, när alla andra ligger och är bakis.

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska oxå skippa gå ut.. Orks trängas me alla människor... Dessutom e de ju fullt överallt... =/



Va vad de för Kamera du hade??

Jag fick en Nikon D60 i julklapp =) =) =) =) Av älsklingen =)

2008-12-25 @ 18:26:18
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: jerry

guuud så vacker du är på de där korten=)=)=)=)

hoppas ni får supermysigt ikväll..ja ska me bara vara hemma=)

löööv

2008-12-25 @ 19:10:28
Postat av: Johanna

vilken snygg topp eller klänning du har, vart har du köpt den? =)

2008-12-29 @ 23:54:35
URL: http://yanii3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0