Kuligt



DIG:
1. Hur lång är du?
161
2. Vad vill du bli när du bli stor? Mamma!
3. Vad pluggar/jobbar du med? Undersköterska
4. Har du långt hår? Japp
5. Vilken hårfärg har du? Mörkbrunt
6. Sminkar du dig? Ja, oftast om jag ska någonstans eller om jag ska jobba
7. Har du haft sex senaste månaden?  Ja, jo.
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Gråa hotpants med guldtryck!
10. Har du kysst någon idag? Naj, men en massa pussar på min älskling och Enzo. Ruth har nog fått nån hon med

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Jaadu, igår med frugan när jag lämnade kattmaten. Annars var det nog Tessan, förra helgen.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? HAHAHAHAHA, jag vet inte. Typ Jessica (Jerry) tror jag. Eller Ida.
3. Har du kysst nån kompis? Jag tror det!
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Jaaao, det kan man väl säga?
5. Vem har du varit kompis med längst? Ida
6. Vem känner dig bäst? Ida
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Haha, jag och Tessan i ett år.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej. Möjligtvis om kompisen frågade "Hatar du den här tröjan?" Eller jag vet inte. Beror väl på om hon passade i den eller inte?
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

KLÄDER:
1. Vad hade du på dig idag? Blå mjukisbyxor och en röd fleecetröja
2. Har du bytt om idag? Nej
3. Favorittröja? Vet inte
4. Sexigaste klädesplagget på killar? Älskar mysiga tjocktröjor! Särskilt stickade, hihi.
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Det har jag nog, men inte så ofta
7. Har du handlat kläder genom internet? Ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Haha nej? Eller aa, kanske när jag var 13 och chattade på aftonbladet, höhö.
9. Fulaste plagget killar kan ha? Vi-i-femman-skor
10. Vad använder du för skor? Beror på kläder

RELATIONER:
Hur långt är ditt längsta förhållande?
2 år
Har du pojkvän/flickvän nu? Japp
Vilka är det viktigaste delarna på en kille? Det sunda förnuftet och ett fint leende
Hur ser din drömprins ut? Hade ingen klar bild innan, men uppenbarligen ser han ut som Marcus!
Hur många har du haft samlag med? Hahaha, saaaamlaaaag. Nej, men det vet bara jag.
Har du varit kär? Oh yes
Har du blivigt sårad? Ja
Älskar du någon? Japp ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha va faan i Vi i 5an skor??

2008-12-12 @ 15:47:33
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0