Lucia



Hej hej!
Nu är vi hemkomna från en helmysig eftermiddag/kväll med min familj/släkt.
Var ju och såg Julius lucia-tåg i konserthuset på hötorget. Så himla vackert! Blev alldeles rysig.
De är ju så sjukt duktiga på att sjunga allihopa.
Värsta gosskören, och sopranerna sen! Shit!
De sjöng "Haaaalelujah, haaalelujha, halelujha, halelujah, haleeelujaaaaaaaa". Tyckte jag ver festligt.

Efter det blev jag och Marcus fotade av min roliga lilla morfar. Han är verkligen speciell min morfar. Åååh, haha.
Sa adjö till alla som inte skulle med hem till mamma och Tomas och letade sen upp bilen i garaget. Vi hittade den direkt!
Väl hemma hos mamma och Tomas trodde vi att vi var först, så vi satt lvar i bilen och pratade och pussades. Efter typ 15 såg jag hur nån kikade på oss genom persiennerna i Hannas gamla rum så vi gick in. Då hade dom varit hemma hela tiden! Hahaha, dumt av oss att kolla det först?
Jaja.
Det blev lussefika i alla fall. Plus en hel massa skratt och flams av mig och Mikaela.
Älskar min familj!

Imorn ska jag, Jonathan, Mikaela och Hanna till farfar och äta lunch. Marcus skulle fixa och dona med lite annat så han följer inte med. Men det blir säkert fler gånger!
Tror min faster + kusiner kommer oxå. Har inte träffad dem sen överaskningsfesten för Jonathan i somras så det blir trevligt.


Nu ska jag i alla fall mysa med min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0