Måndag



Idag har jag jobbat på Charina's för första gången på evigheter känns det som! Det gick bra, smidigt och fort tyckte jag själv.
Hoppas de har saknat mig!

Jag har egentligen inte så fruktansvärt mycket att skriva faktiskt.
I söndags var alla syskonen hos farfar och åt lunch. Busade med mina två småkusiner.
De måste vara sötast i hela världen! <3

Annars har jag inte gjort något speciellt alls.
Lagade kycklingsallad till middag idag och det var uppskattat av min man. Tur det!
Det var jäkligt gott fasktiskt.
Hade i mozarella och sen åt vi keso med löksmak till.

Imorgon ska jag jobba igen och det känns skitbra! Sen måste jag ner till Lotsen och hämta utvärderingen av praktiken samt mina tofflor.



Nu får ursäkta med in extremt dåliga uppdatering av bilder. Jag ska försöka bättra mig.
Åh, just det!
Imorgon är det Titanic på tv.
Den har jag inte sett på evigheter så jag har sagt till Marcus att vi ska se den imorn.

Kommentarer
Postat av: Jessica

åhhhh titanic!!! den har jag velat se pisslänge ju :D vilken kanal ? typ 3an eller ?

2008-12-15 @ 22:57:30
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Maria

jag ska me se titanic

2008-12-16 @ 12:41:31
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0