Massa pussar


God morgon på er!


Jaha, så var det bara två dagar kvar till jul.
Helt sinnessjukt!
Det här året har gått i raketfart, det var ju alldeles nyss som det var nyår ju?
Sammanfattningen av mitt år kommer i alla fall i mellandagarna någongång, jag har inte riktigt tid innan dess och jag lär väl verkligen inte ha tid på nyårsafton som förra året. Men det ska faktiskt bli kul för mig själv, att skriva ner allt som hänt under det gångna året. Det är fan inte lite!
Ska nog börja fnula på sammanfattningen redan nu..


Älskling väckte mig imorse med en massa pussar och sa att han skulle ut och hämta ved. Han hade redan tänt i vedspisen där nere! Sen hade han plockat fram frukost också. Hörni, jag är himla ledsen säga det brudar, men jag har fan haffat världens bästa kille! Och jag tänker inte dela med mig.

Jag själv ska äta frukost, hålla brasan vid liv, klä på mig och vänta på att Janna ska höra av sig.
Åh! Såg nyss ett sms från Charina. Hon frågade om jag kunde jobba 3 tim, men nu har jag fasiken bokat upp mig. Hon brukar annars höra av sig kvällen innan.


Vädret ser mycket lovande ut idag! Hoppas det håller i sig.
Jag hade förresten visst lite bråttom igår med att publicera inlägget med spindlarna. La ju inte ens in bilden på dem!

Min stackars älskling hatar spindlar, så han for ur garaget som ett skott.


Fint

Kommentarer
Postat av: Jessica

NÅGRA spiders! Jösses

2008-12-22 @ 09:17:50
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh fyyyyyy vad spindlar...blää!!!

2008-12-22 @ 14:56:36
URL: http://malleli.blogg.se/
Postat av: Sandra

men ojj jävlar!! vart kom alla dom ifrån???

2008-12-22 @ 18:47:39
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0