Middag



Dagens middag blir: Vitlöksbaguetter samt egengjord sparrissoppa. Nästan i alla fall. Själva soppan är på påse, pulver alltså. Men jag tänkte slänga i lite wokgrönsaker och räkor. Vad tror ni om det?
Plus att man får créme fraise till. Om man vill.
Det vill säga jag.


Imorgon ska vi faktiskt se på lucia i globen, fast utan glob. Det blir visst i konserthuset på hötorget istället. Brukar vara i globen med Adolf Fredrik-skolan. Min kusin är med där i alla fall.
Fast på morgonen tänker jag slita upp min älskling och tvinga honom att se lucia på tv!
Eller så pussar jag på honom och blinkar med rådsjursögonen..


Nu kom han dessutom hem, min arbetande man. Bäst att servera honom mat!

Kommentarer
Postat av: J

Har aldrig haft såhär förut riktigt.. eller jo när pappa gick bort och när jag skulle ta mig till skolan och så och fått vända.. men inte såhär ba utan anledning.

Haha nej nej, är stallvärdinna mellan typ 15 till 19-20 nångång och rider där emellan. Så det är mycket att göra under den tiden =)

2008-12-12 @ 20:05:42
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: J

jo haha du är inte den första som säger det. Morsan tyckte att jag nog skulle ta tag i det. Hon vet ju vad hon snackar om oxå

2008-12-12 @ 22:30:48
URL: http://ringadingdong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0