Mörda spindlar




Jag är så trött!
Vi har varit ute mer eller mindre hela dagen i det fina vädret. Mördat 3445 spindlar i garaget, plockat ur ett kök från samma garage, kört köket till tippen och sen hem igen. Enzo var med hela tiden och tyckte det var jättekul! Mestadels.
Sen gick vi på granjakt på hemlig ort. Efter mycket vandrande hittade vi en gran, som vi för övrigt inte tog med oss hem. Men nu har vi kikat ut den i alla fall.
Det blev mörkt alldeles för fort och Enzo var trött i tassarna.
Satte på ugnen när jag kom hem och började med maten. Fläskkarré med potatisgratäng. Mumma!

Imorgon ska jag faktiskt till stallet med Janna och hålla henne sällskap. Om marken har frusit på ska vi löshoppa hästarna, annars får jag promenera efter med Oki och Enzo. Han ska faktiskt oxå få följa med! Ska bli kul och se hur han reagerar på hästarna.
Efter det ska jag väl hem och duscha en snabbis för att sen ta mig ner till Ösmo, till Tessan. Ska färga och klippa hennes hår. Sen har jag lovat att ta med plattången. Det blir kul!
Tror det kommer bli sjukt bra om allt går rätt.

Har inte så mycket mer att förtälja.
Jo, jag och frugan klarade "skitspelet" (finns länkat lite längre ner) tillsammans. Yay! Teamwork is the shit.


Här kommer lite bilder från dagen:

Enzo var trafiksäker med massa reflexer samt en lysmojäng i halsbandet


Det var inte så ljust... Därmed rätt svårt att se hur granarna verkligen såg ut.


Min duktiga lille vovve följde oss troget i hälarna


Det är inte lätt när det är mörkt och när man är tre äpplen hög. Då får man åka snålskjuts!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Enzuuuuuuu!

sarah vi måste göra nåt i veckan, om jag inte ska till kryddan eller om du ska göra nåt annat. Så kan vi surra och det. Sen har du en påse julisar här oh dom är ju bra om du får innan onsdag!

2008-12-21 @ 22:10:11
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: hanna

hoppas du har en fin fjärde adevent :)

2008-12-21 @ 22:15:45
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: jennifer

va döt vovve, vilken ras?

2008-12-21 @ 22:16:14
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: my

Hejsan

såg att du hade kommenterat inne på min kusins blogg denize.blogg.se under en bild av min hund att du hade en griffon. Så otrolig fin hundar. min har bara lite i sig men hon har iaf fått lite av utseendet. Måste bara säga att han ar otroligt fin och jag tror jag sett er några gånger på bussen kag bor i ösmo och nynäs

2009-01-12 @ 15:38:32
URL: http://myisabells.blogg.seH

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0