Städa, städa varje fredag



Dagen har gått i nyttighetstecknet. Jag har städat toan, handfatet och skurat hela badrumsgolvet med en disktrasa!
Bara för att vara säker på att jag kommer åt överallt.
Älsklingen har satt upp listen, som består av ett tjockt rep (ska lägga in en bild senare), i badrummet.
Min händiga karl <3.
Vi har även huggit ännu mera ved. Jag har staplat den i alla fall, och sist men inte minst plockade jag ur diskmaskinen. Vilken bedrift va?

Under morgonen mekade jag även lite mer med Tessans blogg. Så nu har hon kantlinjer och diverse. Däremot är jag lite irriterad på "signaturbilden" längst ner i varje inlägg. Varför i helvete är det en prickig ram runt? Någon som vet och någon som kan hjälpa?

Åh, jag vill duscha men jag måste vänta lite så limmet torkar ordentligt innan. Listen går nämligen in i duschen oxå.
Jag vill inte bli sjuuuuk!
Jag har inte tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0