Tisdag


Idag har vi minsann fått saker gjorda.
Var var på systemet och handlade dricka inför nyår och sen blev vi även ruinerade på Willy's av all nyårsmat... puh!
Raketer handlade vi oxå.

Annars har Marcus städat och fejat här hemma medan jag mest har haft ont på högersida av bröstkorgen och i övre delen av ryggen. Tror det är någon nerv som har kommit i kläm. Tog en ipren i alla fall så nu känns det bättre.

Min lilla syster Hanna ska ha Franz från och med den 1 Januari, eller nåt. Tills vi kan leverera honom till hans nya ägare. Känns jättesorgligt, men men.

Nu ska jag surfa vidare och även skriva färdigt min 2008:års sammanfattning till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Sandra



Vilken fin blogg du har!



Gott Nytt ÅR!

2008-12-30 @ 17:41:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie

Hm, sammanfatta året är ju en kul grejj. Om jag har tid över imorrn ska jag nog sätta mig ner och härma dig där ;)



Gott nytt år!!

2008-12-30 @ 20:03:15
URL: http://malleli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0