Torsdag



Jaha, så har man slaggat bort hela dagen!
Vaknade tio imorse och somnade vid ett igen. Vaknade för en stund sen igen.
Det hör ju inte till vanligheten direkt! Inte längre i alla fall. Plus att det helt säkert berodde på att jag tog två och en halv oxascand igår. Har nog aldrig tagit så mycket under samma dygn.

Mådde ju som sagt helkonstigt igår och när jag väl hamnade i säng började jag grina. För en massa olika saker, men mest barn. Är så orolig att jag ska hamna i en svacka igen så att vi inte kommer kunna skaffa barn på jag vet inte hur många år!
Som alltid lugnade min älskade älskling mig och försäkrade mig om att "vi tar det när det är dags".
Älskar dig!

Ikväll blir det förmodligen pizza till middag. Bara jag slipper oliver och grön paprika. Måste även köpa kattmat till Ruth. Hon har naggat både makrill och leverpastej idag. Dessutom var hon ute hela natten igen! Hon börjar lära sig. Kommer bli skitbra i vår/sommar. Det är jag helt säker på.


Kommentarer
Postat av: elin

för att jag är trött på att inte ha ett riktigt hem där jag kan ha alla mina saker osv. Trivs typ inte hos morsan.

Sover ju hela tiden hos mormor, mamma eller tessan.

Tar sån satans tid för pappa att hitta en lägenhet :/

2008-12-18 @ 17:31:38
URL: http://elindencoola.blogg.se/
Postat av: Maria

Hähä, igår åt vi pizza härnerifrån, uuuu det var fullt av GRÖN paprika bleeh! Jag hatar att sitta och peta bort i stället för att bara fläska i sig.



Vad bra att Marcus kan lugna dig när det blir jobbigt..

2008-12-18 @ 19:15:27
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0