Uppe i varv



Är helt uppe i varv!
Sen jag kom hem från jobbet har jag tänt den förbaskade brasan (som för övrigt driver mig till vansinne! MEn nu brinner den så fint), rengjort spishällen, torkat av alla köksytor med den nyinköpta kökssprayen, lagt tigerräkor för tining (ikväll blir det wok!) och betalat diverse försenade räkningar.
Puh!
Tränade lite vardagslydnad med Enzo oxå.

Tog mig tiden att fota en egobild i badrumsspegeln imorse. Här kommer den.
Lite vindögd och dan, men det gör inget.



Pratade med min kusin Amanda på vägen hem och vi bestämde att vi skulle julhandla på fredag! Hoppas det blir av bara! Våra möten har en tendens att ställas in titt som tätt. Men det ska bli hur mysigt som helst! Tänkte även fråga om Tessan ville följa med. Vet att hon behöver shoppa lite julklappar hon med.
Jag är nästan färdig faktiskt.
En del julklappar får komma efter hand eftersom jag inte kommer träffa alla på självaste julafton.

Sms:ade köparen till Franz idag och sa att vi förmodligen inte kommer hinna leverera honom det här året. Hon var glad ändå och skrev att hon väntar på Franz när vi har tid att köra! Det känns bra.



Haha, Sven var helt irriterad på jobbet idag, för han fick aldrig någon rökpaus.

Jag: - Ska jag vända på baconen åt dig så du kan röka?
Sven: - Men det är väl för faan inte bacon! Det är fläsk!
Jag: - Jaha... men.. ska jag vända på fläsket åt dig så du kan gå ut och röka?
Sven: - Bacon är rökt!





För övrigt så har vi skruvat upp ett par hundra år gammalt baktråg ovanför dörröppningen i köket. Vi fick det av mamma.






Nyår ja! Det blir nog inget Sälen. Anna och Micke kommer förmodligen ut och firar med oss. Men det blir superkul det med! Tänkte höra av Jonathan och Mikaela ska göra oxå.
Sen tänkte vi även gå ut och svänga våra lurviga (läs mina lurviga, för Marcus hävdade bestämt att han dansar inte) på juldagen som traditionen lyder men jag är liiite orolig för mig själv och juldagar.
Jag + alkohol + min svartsjuka = katastrof!
Hoppas jag har lite bättre självkänsla det här året..

Kommentarer
Postat av: Marcus

Älskling va snygg du är!.. blir helt galen

2008-12-16 @ 16:23:08
Postat av: Jonathan

Vi vet inte vad vi ska göra.. tror jag iaf.

2008-12-18 @ 20:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0